You Me At Six - The Swarm (Live @ O2 Academy Brixton)

I forgot I recorded this.

120 plays


2 years ago with 16 notes

You Me At Six were amazing last night.

Read More


this is what josh looked like the first and only time i’ve seen ymas live. bring on tonight

this is what josh looked like the first and only time i’ve seen ymas live. bring on tonight


2 years ago with 3 notes

my legs are dead, my knee is fucked again and i’m going to you me at six gig tomorrow…. it really is gonna hurt =/


Soon (Taken with instagram)

Soon (Taken with instagram)


i just wanna curl up in a ball and listen to Panic! i miss them ):


2 years ago with 10 notes

Always


take me back!


2 years ago with 9 notes
02/02/12

02/02/12


2 years ago with 2 notes

sins intro lol


2 years ago with 9 notes

before i leave… the master of the house.


2 years ago with 78 notes

all day yesterday and already all this morning i’ve been thinking about thursday night. gimme Panic! back!!! 

off to work again… ):


2 years ago with 2 notes

this time next week. Panic! At The Disco return to Brixton Academy. i hope the weather is nice cause i really don’t wanna wait around for hours in shitty weather like the roundhouse gig. that shit was evil. 


1 2 »
theme by: heloteixeira
theme by: heloísa teixeira